Vigyázat! Átverés a www.meetyourfriends.com

Három hónapja kezdtem ezt a blogot. Naponta átlag 20-30 új honlapról kapok értesítést, abból kb. tizet nézek meg és posztolok ki a Facebook-ra vagy a Twitterre, és egyről írok kritikát ide. Még sosem volt részem átverésben, kamu honlapban. Most viszont beleszaladtam egybe.

Regisztráltam a http://www.meetyourfriends honlapra, amely szimpla közösségi oldalként mutatta be magát. Sajnos nem voltam óvatos, meg kellett volna néznem a contact és a help center linkeket is, mielőtt belépek. De nem tettem. Először az lett gyanús, hogy a regisztrációnál meg kell adni még a hajszínemet és a testsúlyomat is. Aztán ez a nyitóoldal fogadott:

Aha, ekkor már leesett a kétforintos, hogy ez valójában valami online szexoldal. És igen. Ahhoz, hogy a mellékelt képen szereplő hölgyekkel “chatelhessek”, kreditet kell vásárolnom… A kreditet hitelkártyára vehetjük, ha bármi gond akad, hívjuk a Help Centert. Naja. A help center linkje sehová sem mutat, telefonszám nincs az oldalon. Jellemző, hogy még a profilomat sem tudtam törölni…

Tehát, ha valaki véletlenül a meetyourfriends.com oldalra vetődik, NE REGISZTRÁLJON!!! Kivéve, ha ukrán prostikat akar fogni magának:-(


3 hozzászólás on “Vigyázat! Átverés a www.meetyourfriends.com”

  1. Freedom szerint:

    igen , nem árt az óvatosság. pár hete a facebook-on lettem figyelmes egy reklámra. valami ilyen volt a szlogen “töldsd ki a tesztünket és megírjuk meddig fogsz élni” el is kezdtem töltögetni a végén pedig kérték a telefonszámom. ez gyanús lett.

    majd lentebb jól eldugva, találtam egy nagyon apró betűs részt, heti 3000 forint, az elemzés. Ez pont hiányzott volna a feltöltő kártyás telefonomnak, meg nekem is.

    barátom egyszer belefutott egy hasonlóba, és sim-kártya csere lett a vége, mert egyszerűen nem tudta inaktívá tenni.

    Ne haragudj de szeretnék még valamit kérdezni, most kezdtem el készítgetni a WordPress.com-on egy blogot, és a vezérlőpulton van egy olyan hogy statisztika. ha én például egy nap tízszer rákattintok a saját blogomra, az is beleszámít a napi statisztikába, vagy csak egynek számít?

    válaszod előre is köszönöm!

  2. Freedom szerint:

    Köszönöm!
    Kellemes Ünnepeket!
    Üdv


Vélemény, hozzászólás?

