Készítsd el saját, szuper honlapodat – programozó nélkül

A neten számos olyan weboldal található, amelyekkel elkészíthetjük saját honlapunkat anélkül, hogy programozót vagy grafikust kellene felbérelnünk. (Ez Magyarországon különösen fontos lehet, hiszen ez az egyetlen ország, ahol a programozók és a grafikusok nem tartják be a szerződéses határidőket. Ha tehát mellőzzük őket, rengeteg időt, pénzt és idegeskedést megspórolunk.)

Ezek közül mutatnék be most egyet, amelyiket én magam is kipróbáltam, és nagyon jól működik. A moonfruit honlap egyszerre kínálja azt, amitől még egy laikus is tuti honlap birtokosa lehet nagyjából egy óra alatt:

A moonfruit szerkesztőfelülete

  • nagyon egyszerű a kezelőfelülete, gyakorlatilag aki ismeri a MS Word-öt és töltött már fel képet a netre, annak öt perc alatt megtanulható. (Aki nem, az használjon WordPress-t)
  • remek sablonok közül válogathatunk, amelyeken látszik, hogy a legfrissebb webdesign-trendek alapján készültek.
  • az ára verhetetlen.

Az oldalra ingyen lehet regisztrálni, 14 napig lehet tesztelni az oldalt, de aztán fizetni kell annak megfelelően, hogy mennyire csicsás honlapot raktunk össze magunknak.

Én kipróbálta. 10 perc alatt ezt a honlapot dobtam össze:

Ezt én csináltam.

Reklámok

One Comment on “Készítsd el saját, szuper honlapodat – programozó nélkül”

  1. […] Készítsd el saját, szuper honlapodat – programozó nélkül! […]


Vélemény, hozzászólás?

