TweetBig: nagynak indult, de a végén kiakasztó lett

A nagy örömködés után jött a hidegzuhany

Regisztráció után két perccel már majdnem elaléltam az élvezettől, miközben nézegettem a TweetBig nevű új, online twitterszerkesztőt. A hagyományos szolgáltatásokon (fiókkezelés, időzítés, stb) kívül ugyanis olyan dolgokat ígért, amelyek nélkülözhetetlenek egy vállalat számára.

Itt van például a versenytársfigyelés. Ha beállítjuk a versenytársaink twitterét, a TweetBig javaslatokat tesz arra, hogy a versenytársunk mely követőit kellene becserkésznünk és megpróbálni átcsalogatni a saját twitterünkre.

Meg ott van például az a szolgáltatás, hogy a kedvenc témáink alapján a TweetBig javaslatokat tesz, kiket érdemes követnünk.

Szóval pont azt ígérte a TweetBig, amire nekem éppen szükségem van. De.

A következő történt.

Beregisztráltam a Twitter-accountommal.

Megadtam a “versenytársak” twittercímét. Kiírta, hogy 246 twitterezőt talált, akiket érdemes lenne követnem.

Megadtam az engem érdeklő témákat. kiírta, hogy 312 twitterezőt javasol követni.

Kattintok a tovább gombra, dörzsölöm a tenyerem.

Erre kiírja: “Ahhoz, hogy kipróbáld a TweetBig-et, kérjük, fizess be 5 dollárt.

Anyátok! Nem az 5 dollárról van szó. Ha jó a szolgáltatás, szívesen kicsengetem a pénzt. De a fizetős honlapokon már a címlapon feltüntetik (Pricing, Free trial), hogy fizetős a szolgáltatás, itt viszont semmi. Becsalogatják a naív látogatót, aki eltölt 10 percet a regisztrációval, majd a képébe nyomják a csekket anélkül, hogy megmutatnák, mit is adnak érte.

Emiatt kiléptem anélkül, hogy kipróbáltam volna.



Vélemény, hozzászólás?

