Nagyon ciki: rossz győztest hirdettek élő műsorban

Az ausztrál televíziózás történetének legkínosabb jelenete látható ezen a videón, amikor élő műsorban rossz győztest hirdettek meg a topmodell versenyen.


3 hozzászólás on “Nagyon ciki: rossz győztest hirdettek élő műsorban”

  1. Lonely Pebble szerint:

    Upsz, ebbe beleszaladtam én is… Először azért nem értettem, mert nem is gondoltam volna hogy ez előfordul… de miért is ne? Emberek vagyunk… de mindenesetre nem lettem volna a színpadon… nagyon gáz… 🙂

  2. Igen, én is beleképzeltem magam a müsorvezetö helyébe. Tényleg nem tudott semmit tenni. Viszont szerintem a majdnem-gyöztes-de-mégsem lány fantasztikusan viselkedett.

  3. Igen, én is beleképzeltem magam a müsorvezetö helyébe. Tényleg nem tudott semmit tenni. Viszont szerintem a majdnem-gyöztes-de-mégsem lány fantasztikusan viselkedett.


Vélemény, hozzászólás?

