Mire jó, ha elmentjük az online reklámokat?

Október 9-én indult útjára egy merőben új szolgáltatás, amely az adkeeper névre hallgat. A honlap lehetővé teszi, hogy az internet böngészése közben egy helyre mentsük el a bennünket érdeklő reklámokat. A honlap most kezdi győzködni a hirdetőket és a reklámügynökségeket, hogy minden banner sarkába tegyenek egy kis klikkelhető ikont, amire kattintva a fogyasztó elmentheti magának az adott hirdetést, és az adkeeper oldalon bármikor előveheti, megnézheti, rendszerezheti a reklámokat.

Így elsőre tehát kreatívok, marketingesek és reklámosok számára készült az oldal, de nyilván akad néhány fanatikus reklámzabáló is, aki jó kis archívumot építhet magának. Legalábbis ezt gondoltam, amíg meg nem néztem a cég alapító-igazgatójának interjúját.

Az adkeepert az a Scott Kurnit alapította, akit az egyik neves magazin a digitális forradalom 100 legfontosabb irányítója közé választott. Nevéhez fűződik az About.com nevű honlap felépítése, amely fénykorában 1,7 milliárd dolláros piaci értéken futott, de ő indította el az első pay-per-view kábeltévés hálózatot az USÁ-ban.

Scott Kurnit

Szóval azt mondja ez a guru, hogy a honlapot nem elsősorban a reklámszakmának, hanem a fogyasztóknak készítette, mert szerinte az emberek akár naponta kétszer is ellátogatnak majd a honlapra, hogy megnézzék az elmentett reklámokat. Hm. Kissé optimistának tűnik a fazon, mert én valahogy nehezen képzelem el, ahogy milliók kezdik letölteni a többségében übergagyi bannereket, hogy aztán odahaza nézegessék magányos téli estéken. Természetesen előfordulhat, hogy egy reklám olyan ajánlatot tartalmaz, amely felkelti az érdeklődését a felhasználóknak. De akkor rákattintanak, és bookmarkolják azt a honlapot, amire a hirdetés linkje mutat.

Ti láttok egy ilyen honlapban fantáziát? Lementenétek a hirdetéseket magatoknak?



Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s