Mit csinál a magyar újságíró a közösségi médiában? (+infografika)

Készítettünk egy kutatást arról, hogy a magyar újságírók hogyan viszonyulnak a közösségi médiához. A kutatás itt olvasható. A legfőbb megállapítások:

  • Az újságírók jól ismerik a közösségi csatornákat
  • A válaszadók negyede ír blogot, és kétszer annyian használják a Twittert is
  • A YouTube ismert, más tartalommegosztók viszont nem
  • A Skype népszerű, az RSS olvasók még nem
  • Szükséges, hogy az újságírók jelen legyenek a közösségi médiában

Ebből mi ezt a következtetést vontuk le:

  • nőni fog azoknak az újságíróknak a száma, akik tudatosan fogják hasznosítani munkájuk során a közösségi média csatornáit.
  • elképzelhető, hogy stílusában, témaválasztásában egyre inkább a közösségi médiában népszerű témák és feldolgozási mód felé fog elmozdulni az újságírók nagy része, és ezáltal számos jelentős médium is.
  • Ez azonban nem jelenti azt, hogy a minőségi, etikai elvárások változnának, – a minőségi tartalom továbbra is piacképes lesz.

Plusz a kollégáim csináltak egy csilivili infografikát is:

Forrás: FLOW PR

 

 

 

 

 

 

 

 

Advertisements


Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s