Szenzáció: címlapra kerültem Amerikában

Ahogy a mellékelt fotó is bizonyítja, az amerikai Riches magazin címlapjára kerültem, miután csillagászati összegért eladtam a blogomat a Google-nak. A Google óriási fantáziát lát ebben a Web2Panorámában, és úgy számol, hogy egy éven belül többen fogják a blogot olvasni, mint a Gmailt használni. A rengeteg pénzből, amit kaptam vettem egy házat Monaco-ban, két Bugattit (egyet a kaszinóba, a másikat vásárláshoz), és egy zsiráfot a gyereknek, hogy legyen mivel játszania. A Riches magazin ennek apropóján készített velem interjút “Hogyan költsük el okosan a millióinkat” címmel, és a világ 10 leggazdagabb internetes vállalkozója közé választott.

(Te is címlapsztori akarsz lenni? Próbáld ki a Photomica weboldalt és készíts a fentinél jóval szellemesebb és eredetibb poénokat!)

 

 

 



Vélemény, hozzászólás?

