Socialsmack: a tudatos vásárló ítélőszéke

Már a sokadik olyan közösségi oldal indul el, amely a tudatos vásárlók véleményére és ítéletére kíváncsi. A SocialSmack használata egyszerű, mint a bot. Egymás után sorakoznak a brand nevek a legnagyobb multiktól a sarki zöldségesig, és a user ítéletet mondhat felettük: Prop (ajánlom) vagy Drop (ejtem).

Természetesen lehet kommentelni, veszekedni, rajongani, gyűlölni és imádni a különböző brandeket. Ítéletünket megoszthatjuk a Facebook-on és a Twitteren is. Minél aktívabbak vagyunk, annál több badge-et gyűjthetünk össze, és lefogadom, hogy hamarosan vásárlási kedvezményekkel fogják honorálni a felhasználók aktivitását.

Még egy site, ami miatt aggódhatnak a vállalati pr-esek



Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s