Bubbalon: még egy közösségi oldal a tudatos vásárlóknak

Tegnap már bemutattam egy új vásárlói véleményoldalt, de mára is találtam egyet. Ez is jelzi, mennyire népszerű ez a téma a start-up alapítók körében. A Bubbalon szinte ugyanaz, mint a tegnap posztolt SocialSmack, annyi különbséggel, hogy itt más az értékelési skála, és nem csak brandekkel kapcsolatban mondhatjuk el érzéseinket, hanem könyvekről, politikusokról, miegymásról is. Az oldal dizájnja messze nem olyan jó, mint a SocialSmack-é, és maga az oldal is eléggé halottnak tűnik, így inkább csak azért mutatom meg, hogy ötletet adjak hasonló magyar site létrehozásához:-)

 

 



Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s