Pushnote: Stephen Fry menni internet

Egy ideje már követem Stephen Fry-t a Twitteren. Jópofa, intelligens fickó, bár színészként nem vagyok tőle elájulva. Pár napja egy meglepő posztot olvastam tőle: “Elindítottuk a Pushnote-ot.” Gyorsan megnéztem, miről van szó. A Pushnote egy kezdeti állapotban lévő kommentelő alkalmazás, amely kiegészítőként telepíthető Firefox-ra, Chrome-ra és IE-re. Semmi extra, semmi csicsa. Böngészünk a neten, találunk egy érdekes oldalt és a Pushnote gombra kattintva megnézhetjük, ki mit kommentelt az adott oldalon.

Eddig úgy tűnik, Stephen posztja csinálta a legjobb reklámot az oldalnak. Rajtam kívül még vagy 200-an regisztráltak csak azért, mert olvasták a hírt a Twitteren:-) Egyébként mindenkinek ajánlom a Pushnote-ot.



Vélemény, hozzászólás?

