Rfave: hol kapható a legjobb hamburger?

Van jó sok ajánlóoldal a weben, de amiért felfigyeltem az rfave honlapra, az az egyszerűsége és könnyű alkalmazhatósága. A Facebook fiókunkkal regisztrálhatunk, és már kereshetünk vagy ajánlhatunk is. Próbaképpen elkezdtem begépelni az én válaszomat a “Hol a legjobb sushi Budapesten? kérdésre, és már ki is adta a honi sushi éttermek listáját, pontos címmel – közöttük az én kedvencemmel. Ugyanilyen egyszerű új ajánlást is megadni. Pedig ez mlg csak a bétaverzió…

Nade az igazi truváj, az az, ahogy az ajánlásokat kidobja nekünk a gép. A honlap készítői azt állítják, hogy a szoftverük megvizsgálja, hogy a Facebook-ismerőseink mit szeretnek, és az alapján generálja nekünk a találatokat. Az alapgondolat tehát az, hogy egy ismerős csoporton belüli preferenciák elemzésével nagyobb találati pontosságot érhetnek el az ajánlásoknál. Hát tessék kipróbálni!

One Comment on “Rfave: hol kapható a legjobb hamburger?”

  1. […] és jó eséllyel pályázik arra, hogy az egyik legsikeresebb ajánlóoldallá váljon. Pár napja mutattam be az Rfave honlapot és már azt is dicsértem, de a LoveThis is ugyanúgy érdemes a kipróbálásra. Itt is ugyanaz […]


Vélemény, hozzászólás?

