iPiccy: ingyenes online képszerkesztő

Ha gyorsan szeretnél valami jópofát varázsolni a fotóidból, akkor bátran ajánlom az iPiccy-t. Kényelmes, jól érthető felületen keresztül tudjuk vágni, forgatni, feljavítani, manipulálni a fotóinkat. De ami az igazi erőssége az iPiccy-nek, azok az effektek. Én még nem találkoztam olyan online képszerkesztővel, amely ennyi effektet tudna. Kipróbáltam szinte mindegyiket, és tényleg nagyon jók. Korábban a picnik.com-ot használtam, de váltottam. Persze, az iPiccy sem tudja azt, mint a pixlr, amely egy online Photoshop-utánzat, viszont a pixlr-ből éppen az hiányzik, ami az iPíccy-ben benne van: az effektek. Tehát ha valaki nem ismeri a Photoshop-ot, az használja az iPiccy-t egyszerűbb szerkesztésekre. Aki viszont ismeri a Photoshop-ot, az maradhat a pixlr-nél, de ha effekteket akar a képeire, akkor ugorjon át az iPiccy-re, és tökéleteset alkothat teljesen ingyen.

Kapcsolódó cikkek:


4 hozzászólás on “iPiccy: ingyenes online képszerkesztő”

  1. Nellcsi szerint:

    Nekem be vált!😀

  2. Alexa szerint:

    Hogy kell letölteni fontos!!

  3. Lujber nikolett szerint:

    HOGY LEHET LETÖLTENI??


Vélemény, hozzászólás?

